FANDOM

Savaşçı Mezarda Savaşıyor
Numara2
MezarBak.png
SıradakiSavaşçı Markette Savaşıyor
ÖncekiSavaşçı Barda Savaşıyor
ArkKeşif Arkı
Yayın18 Ekim 2010
Saatler9:20-9:24
Cildi1

Savaşçı Mezarda Savaşıyor, Son Savaşçının Son Günü'nde 2. bölümdür.

ÖzetEdit

KötüHava.png

Kötü hava.

09:20'de
, Memphis, taksicinin sürdüğü taksiyle bir yere gitmektedir. Bu sırada Memphis tüm kaderini değiştiren bir olaydan bahseder. Bundan tam 20 dakika önce yaşandığını söyler. O anda babasının mezarı gösterilir. Memphis'in eskiden farklı bir beden sahibi olduğu görülür. Saat 08:58'dir. Memphis bunları anlatırken taksici de deli gibi sürmeye başlar. Memphis yavaş sürmesini söyler. Daha sonra geçmişi anlatmaya devam eder. Memphis babasının mezarının üstüne babasının kendi yazdığı §'yi bırakır. Tam o sırada Memphis'e bir ok saplanır. O sırada kendini birden acayip bir yerde bulur. Memphis bir ruh olur. Karşısında Azrail durmaktadır. Azrail ona zamanının geldiğini söyler. Söyleceklerinin önemliliğini vurgular, babası gibi yapması gerekeni yapmasının lazım olduğunu anlatır. Azrail'in aslında can almaya gelmediğini, bir görev için geldiğini söyler. Savaşçılıktır bu görev dediği şey. Memphis oku atanın kim olduğunu sorar. Azrail bilmediğini söyler, öldüğü sırada görevi vermeye gidiyordur. Azrail ona 289 tane güç bahşeder. Memphis eğlenceli olduğunu düşünür. Azrail de 289 gücü insanlık yararına kullanmasını söyler ve en önemli şeyi ekler: 24 saat ömrü kalmıştır. Sabah 09:00'da yeniden diriltilecektir ve diğer sabah 09:00'da da canı alınacaktır. Memphis savaşçılarının sonuncusu olduğunu, bugün onun son günü olduğunu söyler. Azrail de Memphis'e yeni bir beden verir. Sonra Memphis kendini barın önünde bulur. Günümüze döner. Memphis taksiciye bakmasını söyler. Çok şaşırtacağını söyler. Birden uçar. Taksinin tavanını parçalar. Etrafta giderken binalara bakar. Sonra bir yere iner. Sezo Market denen bir yerin önüne gelir. Marketin kapısına elini koyar, tahta parçalama ile kapıyı yok eder. İçeri girer. Terör isteği gelir bir anda. Birden peşine biri gelir. Lambaları yere düşürür, bunu kontrolsüz bir şekilde yapmıştır. Birden istemeden o adamın kafasına dokunur ve çok hızlı şekilde eritir. Bunu da istemeden yapmıştır. Gücünü kontrol edememiştir. Bu sırada Saat 09:24'tür.

GaleriEdit

EP2Gal1.png
EP2Gal2.png
EP2Gal3.jpg

Also on FANDOM

Random Wiki